USA 2018 dag 17: Naples

8 augustus 2018 - Naples, Florida, Verenigde Staten

naples swimming poolVandaag gaat het weer een rustig dagje worden. Een beetje aan het zwembad hangen, boekje lezen, meer dan dat doen we vandaag niet. Het enige andere wapenfeit van de dag is, dat we even naar een Target winkel moeten gaan rijden om een agenda voor Lotte op te halen. Naar die agenda had Lotte al gezocht in de Target winkel in Orlando, maar daar hadden ze hem niet op voorraad (ze had deze agenda al op internet uitgezocht). We hebben die agenda toen in Orlando besteld en hij zou worden afgeleverd bij een Target winkel in Naples. En dus pikken we die vandaag nog op. Tegelijkertijd doen we nog wat boodschappen. We besluiten de kant en klare amerikaanse maaltijden aan een test te onderwerpen. Want elke dag uit eten loopt ook verschrikkelijk in de papieren. Eenmaal thuis gaan de kant en klare maaltijden in de magnetron en kan het testen beginnen. Nou ja, laten we het erop houden dat het in ieder geval vulde. Erg lekker was het uiteindelijk niet maar we kunnen de dag er verder mee overleven. En dat waren alle avonturen voor vandaag.

1. Claudia:
    10 augustus 2018
    Hallo wat een leuk avontuur ik heb de foto's bekeken en ga thuis je verhalen lezen veel plezier nog gr claudia en ook van je pa